Facebook Connect
 

Zwroty i reklamacje

Zwroty

W ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu bez podawania przyczyny i masz gwarantowany zwrot pieniędzy! W przypadku zwrotu towaru, który został opłacony kodami systemu Mybenefit, kod na nowo zostaje aktywowany z zachowaniem pierwotnego terminu ważności.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271), jeśli towar nie był używany, nie został zniszczony lub nie został pozbawiony opakowania fabrycznego, wówczas można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki.

W przypadku rezygnacji z zakupu prosimy o odesłanie towaru na adres sklepu Lotaro.pl. (Pasaż Królewiecki lokal 34, ul. Warmińska 20, 54-110 Wrocław). Dodatkowo, należy wypełnić formularz zwrotu/wymiany/reklamacji towaru tak, by możliwa była identyfikacja Państwa zakupu. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Koszt przesyłki zwracanego towaru do sklepu ponosi Klient. Zwrot pieniędzy za towar, z którego klient zrezygnował, zostanie oddany niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.

Wymiana

Jeżeli zakupiony u nas towar jest nieodpowiedni (np. pod względem rozmiaru lub koloru) - Klient może go do nas odesłać, a my go wymienimy na inny (jeśli będzie w danej chwili u nas dostępny). Zakupiony towar prosimy odesłać na adres sklepu Lotaro.pl Pasaż Królewiecki lokal 34, ul. Warmińska 20, 54-110 Wrocław) i dodatkowo wypełnić formularz zwrotu/wymiany/reklamacji towaru tak, by możliwa była identyfikacja Państwa zakupu. Koszty przesyłki zwrotnej (do sklepu) ponosi Klient, natomiast po jej otrzymaniu sklep wysyła wymieniony towar pokrywając koszty ponownej przesyłki do Klienta (ze sklepu).

Wymieniany towar wysyłamy tylko na terenie Polski.

Gwarancja i reklamacje

Towary zakupione u nas podlegają 24-miesięcznej gwarancji, udzielanej przez producenta danego towaru, chyba że metka na towarze podaje inny okres gwarancji (nie może on być jednak krótszy, a tylko dłuższy niż 24 miesięce).

Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem, w szczególności używaniem i/lub konserwowaniem niezgodnym z przeznaczeniem lub informacją, którą towar oznaczono.

Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

Jeśli otrzymany towar będzie niezgodny z umową (np. będzie miał wady fabryczne, zostanie uszkodzony podczas przesyłki, nie będzie nadawał się do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem) lub w czasie jego użytkowania stwierdzą Państwo usterki, prosimy o odesłanie towaru na adres sklepu Lotaro.pl (Koma Magdalena Wojtowicz, ul. Główna 94/29, 54-061 Wrocław)  i dodatkowo wypełnienie formularza zwrotu/wymiany/reklamacji towaru tak, by możliwe było zidentyfikowanie Państwa zakupu. W formularzu prosze wskazać rodzaj usterki  z pełną informacją o reklamacji.

Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, wówczas zwrócimy pieniądze.

Uwaga: nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. 

Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamacji.

Reklamacja z tytułu gwarancji zostanie rozpatrzona i odesłana najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas pisma w sprawie tej reklamacji.

Udzielenie przez producenta towaru gwarancji na towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z „niezgodności towaru z umową".

Zwrot pieniędzy:

W przypadku rezygnacji z zakupu lub reklamacji gwarantujemy zwrot pieniędzy, który zostanie dokonany natychmiast po sprawdzeniu przesyłki.

1. W przypadku zamówienia opłaconego kartą kredytową - zwrot pieniędzy bezpośrednio na konto karty.

2. W przypadku zamówienia opłaconego przelewem online - zwrot pieniędzy bezpośrednio na konto, z którego wysłano przelew.

3. W przypadku zamówienia opłaconego za pobraniem - zwrot pieniędzy nastąpi przelewem bankowym po złożeniu dyspozycji przez klienta. Jest również możliwość pozostawienia środków pieniężnych na poczet przyszłego zamówienia.

W przypadku zwrotu, reklamacji, wymiany towaru, przesyłki prosimy kierować na adres:

Pasaż Królewiecki 

sklep Lotaro.pl, lokal 34 

ul. Warmińska 20

54-110 Wrocław